Wednesday, December 27, 2006

-2


*Wishing for -10*

34 comments:

Anonymous said...

-2! amazing
finally, i can tell my friends from western countries that q8 is considered cold country :P
unlike u, am hoping for more... SNOW ;P

Elijah said...

Hey it's snowing in Jordan! Wish I could go there now!

Cold weather is nice when you don't HAVE to go out, and you're looking outside ur window with a hot cup of coffee and kastana and popcorn and of course there's a heater in the house and watching a movie and roasting marshmellows and and and...

Sorry I got carried away ;P

Will said...

Ditto I want -10 also =P
I wish for snow too, but that needs a miracle lolz

BLaSha said...

WOW! Noway!!

Joud said...

wow
good thing i'll be travelling :->

EniGma said...

it will only be -2 in the desert. Let it be -2 where civilization is and see what happens :>

The Criticizer said...

anony:
It would snow in -10, wouldn't it?


elijah:
Lucky lucky! You better teach me how to ski. ;P


will:
A few years ago I was camping with friends, at dawn we saw a thin layer of snow/frost on our cars. So don't be amazed when we see a small snow dune. ;P


blasha:
Well, we'll have to wait till Friday to judge.


joud:
Good thing? That moment will be pricelesss and you want to skip it?! :/


enigma:
*fingers double crossed so it reaches -10 in civilized areas* xD

Elijah said...

LOL! Me? Snow doesn't last long enough to be able to ski. But I can teach you how to fall while ice skating :P , it's worse than my fallyball ;P

Zalabya said...

GRRRREAT
meta dour el snow? ;/

The Criticizer said...

elijah:
I know to skate on ice but I want to try skiing. Yalla, prepare yourself next winter. :P


zalabya:
Soon enshallah. :P

sweetd said...

wooow ! its getting way colder here ...:)

Anonymous said...

I don't think so. i think cuz kuwait is lying near the tropical line more than lebanon and jordan, so we can't get snow! even in very low temp.

EniGma said...

eshtaby eb -10!!!!!! tabeenna netyamad?! All our old people will die lol.

I wish it would snow :( highly unlikely though. ay unlikely, impossible.

The Criticizer said...

sweetd:
Tomorrow is the day! =)


anony:
Yeah you're right.
We can dream, can't we? ;P


enigma:
Hah! You ask me what I want by -10 and you want it to snow? Make up your mind! lol!

*whispers* If only Elijah would arrange a trip to Jordan for us. Ahem .. :P

Will said...

Really? Interesting, but that will only happen in the middle of the desert which where I live basically. But naahh still it won't really, REALLY snow all across Kuwait.

KJ said...

That's so awesome! Over here in Dubai it is still cool but not cold. I so wanna go back to Syria now but I just can't because of the brief holidays that happen to be on the weekend.

Stupid work

[ f 2 o d.e.s.i.g.n.s] said...

Mashallaaaa :D
7asafaa I missed it!
Do you happen to know how much is it going to be on Jan. 2nd ;p

Elijah said...

*goes to sports shop*
*buys skiing gear*
*looks for a place to take lessons*

*pretends she didn't hear about the trip to Jordan* :D LOL!

You teach me ice skating, I teach you skiing (after I learn)

You take me out to the dinner you promised, I invite you and enigma to my place in Jordan. Deal??!! ;P

The Criticizer said...

will:
Yeah you're right, snow needs humid weather and Kuwait is extremely dry so there are no chances whatsoever to have snow.


kj:
My friends are currently at Dubai, they say its still hot. :/
Allah e3eenik on work.


f2o:
On the 2nd of January it will be approx. 3 minimum and 12 max.
I presume you'll return home on that day. That's why you asked, right? If so then bil salama.


elijah:
LOL! I'm not a pro ice skater but I know how not-to fall. ;P

DEAL! As long as we get free tickets to Jordan. *evil laugh* xD

Elijah said...

Hmmm, I'll take you by car, and since I can't drive in Saudi you drive til we get to Jordan, then you suffer from my driving, if I stay awake :)

*a more evil laugh*

sweetd said...

snowing in kuwait:P i think it will some day...just not any day soon

The Criticizer said...

elijah:
LOL! OK Done! xD


sweetd:
Hope to live to see that day.

EniGma said...

LoL! crit, -10 doesn't mean it will snow!
I'll be happy with any temperature as long as there is snow. Bas -10 without snow??! No thanks!

----------

So it isn't -2 right now, but its definitely COLD! brrrRRR!!

EniGma said...

Oh! And you guys don't u dare go to Jordan without me :P !

Morrooony, & don't worry about snacks (I always have a baqala in my room!)

The Criticizer said...

enigma:
LOL! Sure we will, make sure you bring some Nachos and Galaxy choco-bars. :D

Deera-Chat Family said...

it will be colder tomorrow

The Criticizer said...

The whole next week will be cold. Gotta skip family gatherings and head straight to Wafra! :P

Me7sin said...

YEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH X2

The Criticizer said...

RAWK ON! xD

Me7sin said...

*in shaleeh*



HOOOOOOOOOOOOOOLY CRAP THATS COOOOLD



LOOOOOOVE IIIIIIITTTTTT

Elijah said...

LOL xD
enigma: of course we won't go without you, you got snacks. I want mini oreos :)

mac: I was at Wafra camps today, it was freeeeeeeeeeeeeeezing :(

The Criticizer said...

me7sin:
*envy you so he sets plans for wafra tomorrow*


elijah:
You should get "bisht farwa". ;P

EniGma said...

lol elijah i LOVE mini oreos!

CRITICIZER. I just went to get me some hotcakes from McD's. It's like 3 degrees and FREEZING. I HOPE YOU'RE HAPPY.

The Criticizer said...

Happy indeeeeeddd! Hell, I want it to be even colder! xD

Send me some hotcakes over my email. ;P